[wpseo_breadcrumb]

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij, neem direct contact op met onze klantenservice.

Bestellen

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Als je een bestelling hebt geplaatst ontvangt je binnen een paar minuten een orderbevestiging. Kijk even in jouw ongewenste mail wanneer je de orderbevestiging niet in jouw inbox ontvangt. Controleer altijd even de bevestiging en mocht er een fout in staan, neem dan even contact met ons op. Je kan de details van jouw bestelling ook bekijken op jouw account op www.fitdirectsports.nl.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wil je jouw bestelling wijzigen of annuleren? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@fitdirectsports.nl. Wanneer jouw bestelling nog niet verzonden is helpen we je graag! Als je bestelling al verzonden is kunnen we jouw bestelling helaas niet meer wijzigen of annuleren.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?

Als je een bestelling hebt geplaatst ontvangt je binnen een paar minuten een orderbevestiging. Kijk even in jouw ongewenste mail wanneer je de orderbevestiging niet in jouw inbox ontvangt. Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Stuur dan even een bericht naar info@fitdirectsports.nl. Wij helpen je graag verder.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Alle Resistance Bands worden gratis verzonden door heel Nederland. De prijs die bij het artikel staat is inclusief btw en verzending.

Wat is de levertijd?

Producten die op voorraad zijn worden binnen 1 of 2 werkdagen geleverd wanneer je de bestelling hebt geplaatst.

Kan ik mijn bestelling buiten Nederland laten bezorgen?

Je kunt je bestelling in België laten bezorgen. Hiervoor geldt een toeslag van €2,00 incl. BTW. Voor bezorging in Duitsland en andere landen binnen Europa geldt het dubbele tarief.

Betalen

Met welke betaalmethoden kan ik in de webshop betalen?

Je kan altijd veilig betalen via iDEAL of Creditcard. Alle betalingen worden behandeld door Mollie.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

We snappen volkomen dat je even de tijd nodig hebt om je nieuwe aanwinst eens even goed te bekijken. Daarom heb je 14 dagen de tijd om na te denken of je aankopen wil houden of niet. Ben je niet blij met je aankoop? Stuur dan even een bericht naar info@fitdirectsports.nl. Zend vervolgens je pakketje terug naar ons retouradres. Zodra wij de items weer hebben ontvangen zullen wij je een nieuw item terugsturen (in het geval van ruilen) of krijg je het volledige aankoopbedrag terug (exclusief de originele verzendkosten).

  • Stuur je bestelling in de originele verpakking en verzenddoos terug naar ons retouradres;
  • De kosten om het pakketje terug te sturen naar ons zijn helaas voor jou;
  • Zodra we de retourzending hebben ontvangen gaan wij deze verwerken en wordt het aankoopbedrag binnen veertien dagen teruggestort op je rekening;
  • Wij accepteren alleen onbeschadigde items.
Ik heb een product ontvangen wat ik niet besteld heb. Wat kan ik doen?

Helaas wordt er heel af en toe wel eens een foutje gemaakt. We doen uiteraard onze uiterste best om dit te voorkomen en mocht het toch gebeuren dan zorgen wij voor een passende oplossing. Ben je niet tevreden met het ontvangen artikel dan kan je die altijd binnen 14 dagen terug sturen. Wil je liever eerst even met ons praten voordat je het artikel terug stuurt? Stuur dan even een mailtje naar info@fitdirectsports.nl en we helpen je!

Vermeldt altijd even je ordernummer wanneer je de customer service mailt.

Ik heb een beschadigd pakket ontvangen. Wat nu?

Als je een beschadigd pakket hebt ontvangen is het belangrijk dat je binnen 24 uur na leveren contact met ons opneemt via info@fitdirectsports.nl. Graag ontvangen wij ook foto’s van het beschadigde pakket!

Mijn Account

Wat is Mijn Account?

Mijn account is jouw persoonlijke klantomgeving waar binnen je jouw bestelgeschiedenis kunt inzien en jouw adresboek kunt beheren.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Klik op de “wachtwoord vergeten” link in het inlogscherm. Vul hier jouw e-mailadres in. Je ontvangt een e-mail met instructies en een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Vul een nieuw wachtwoord naar keuze in en bevestig jouw nieuwe wachtwoord. Nadat je dit gedaan hebt, zie je een melding bovenaan jouw account pagina waarin staat dat het wachtwoord succesvol gewijzigd is.

Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Dit is mogelijk door onder aan de nieuwsbrief te klikken op de link ‘afmelden’.

Overige

Wat is mijn ordernummer?

Jouw ordernummer vind je in jouw orderbevestiging en op jouw factuur.

Ik heb een vraag over een artikel dat niet beantwoord wordt door de artikelomschrijving.

Neem in dat geval contact op met de klantenservice van onze webshop.