Garantie & klachten

Garantie

Wij doen onze uiterste best om je bestelling in perfecte staat af te leveren. Toch kan het eens gebeuren dat een item beschadigd raakt tijdens het vervoeren. Ook kan het voorkomen dat er iets anders met je item is gebeurd dat onder de garantie valt. Je bent wettelijk verplicht om schade aan items binnen twee maanden na het vaststellen van de schade, aan ons te melden. Als de schade binnen de garantie valt, verzorgen wij uiteraard gratis reparatie dan wel vervanging van het betreffende item.

Klachten

In het geval je een klacht hebt, verzoeken wij je vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@shop-company.nl zodat we samen opzoek kunnen naar een passende oplossing. Je e-mail wordt binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord. In het geval wij denken dat de afhandeling van je klacht langer gaat duren, sturen wij je alsnog binnen 14 dagen een e-mail terug met daarin een indicatie wanneer je een uitgebreider antwoord van ons kan verwachten.